تجربه کاربری و دستگاه لیزر : تاثیر مضاعف , روشی ساده و زیرکانه

فاکتور های رتبه دهی گوگل دستگاه لیزر همواره تغییر و تحول می نمایند و این مسئله که گوگل آنان را رسما ابلاغ نمی کند , جای زیادی برای تردید و ابهام برای دستگاه لیزر کاران باقی می گذارد .

روز جاری قراره براتون از تاثیر تجربه کاربری یا UX در جايگاه بندی گوگل در کاوش ها پرده‌برداری کنیم . در شرایطی‌که دستگاه لیزر برایتان دارای اهمیت باشد دستگاه لیزر مطمئنا این خبر تازه برایتان نکته ای اصلی خواهد بود .

چرا‌که فاکتور های جدیدی که در امتیاز دهی گوگل پیدا میشوند , تا بازه کوتاهی پس از پیدا شدنشان , تاثیر فوق العاده زیادی دارا‌هستند و دستگاه لیزر معمولا وبسایت هایی که زودتر از سایر از آن‌ها منفعت می‌برند , جهش مضاعف نیکی در رتبه آنان در جستجو های گوگل به چشم می خورد . مطمئنا با نادیده گرفتن این قضیه , ترافیک متعددی را از دست خواهید اعطا کرد . پس توصیه می کنم این پست را با اعتنا تا آخر بخوانید و هرچه سریعتر به آن عمل نمایید .
مثال زنده از تاثیر یک فاکتور تازه و زیاد قوی در درجه بندی کاوش های گوگل : تجربه کاربری یا UX

درین پست این فاکتور نو درجه دهی گوگل به نام تجربه کاربری یا این که همان UX را برایتان معرفی میکنم و سه طریق برای استفاده دستگاه لیزر دلخواه از این دلیل را شرح می دهم . همچنین یک نمونه حقیقی وواقعی از تاثیر این استدلال را به شما نشان می دهم و مطمئنم که شگفت زده خواهید شد !

مدتی پیش , Backlinko یک پست درباره اینکه چگونه بک لینک های کیفیت عالی را بدون پست دستگاه لیزر داشته باشیم منتشر کرد . این پست هم نظیر هر پست دیگری برای یک کلمه حساس باصرفه سازی شد : High Quality Backlinks

با دقت به پیوند های توانمند و قابل قبولی که به این پست اشاره دارا‌هستند , با‌گاز به برگه اصلی وارد شد . اما اینجاست دستگاه لیزر که چیز عجیبی چشم شد .

این پست همچنین برای واژه و کلمه با اهمیت How to get High در برگه اولیه گوگل قرار دارد ! احتمالا مراد این عبارت را می دانید و این که How to get High هیچ ارتباطی با High Quality Backlinks ندارد .

اما سوال اینجاست که چرا گوگل این پست را برای عبارت دوم رتبه خوبی داده است؟ به‌این برهان است که‌این کلمه و واژه دارای اهمیت نیز در محتوای پست موجود هست . البته اینجاست که به فیض جالبی برخوردیم .

اشخاصی که واژه و کلمه اصلی How to get High را جستجو کرده اند و وارد این پست شده اند , به‌سرعت متوجه گردیده اند که‌این پست ارتباطی با موضوع جستجوی آن ها ندارد و برگه را سریعا رخنه‌ کرده اند .

گوگل متوجه شد که کسانی که این کلمه و واژه اصلی را کاوش می کنند , از این تارنما خیلی خوششان نمی آید و در سود . . . ظرف یکسری روز , این ورقه در واژه و کلمه اساسی اشتباهی , به مرتبه ۳۳ نتایج جستجو انداخته شد . البته طاقت نمائید ! جايگاه این پست در کلمه و واژه اساسی خرید دستگاه لیزر که مسئله حیاتی دستگاه لیزر پست است , تغییری نکرد . چرا؟ چون کسانی که بک پیوند های کیفیت بالا را جستجو کرده اند , مانند چسب بدین پست چسبیده اند و آن را تا پایان مطالعه کرده اند و با‌گاز کلید بازگشت را نزده اند .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *